Po raz kolejny wsparliśmy cykliczną kampanię społeczną „Diagnostyka Jajnika”.

Po raz kolejny wsparliśmy cykliczną kampanię społeczną „Diagnostyka Jajnika”. Staramy się być blisko kobiet.

Kilka dni temu wystartowała VII edycja popularnej kampanii społecznej „Diagnostyka Jajnika” organizowanej przez fundację Kwiat Kobiecości, którą po raz kolejny wsparła Marka Golden Rose!

Ta cykliczna akcja społeczna ma na celu jak najszersze zainteresowanie kobiet badaniami diagnostycznymi w kierunku raka jajnika, które umożliwiają wczesne wykrycie ewentualnych zmian i szybką reakcję oraz zachęcenie kobiet do regularnych badań. Tegoroczna edycja kampanii odbywa się pod hasłem “Poszukiwana” i jest skierowana przede wszystkim do kobiet, które ostatnie badania w tym kierunku robiły ponad dwa lata temu. 

Na potrzeby kampanii została zaaranżowana sesja zdjęciowa, podczas której powstał specjalny spot reklamowy z głównym udziałem aktorki Anny Dereszowskiej, która po raz kolejny została ambasadorką całej akcji.  Aktorka wielokrotnie podkreślała w wywiadach, że w kampanię na rzecz przeciwdziałania nowotworowi jajnika zaangażowała się również z osobistych powodów oraz że sama bada się regularnie, zachęcając również do tego najbliższych. Makijaże na potrzeby sesji oraz spotu, przygotowywała wizażystka naszej marki.

Dołącz do naszego newslettera Chcesz być na bieżąco i dostawać informacje o aktualnych promocjach i nowych produktach?

Dołącz do naszego newslettera.